Some days are just filled with joy

Har haft en bra start på veckan! Måndag jobbade jag sent för mina värdföräldrar skulle ut på middag, så då hade jag en trevlig kväll med ungarna! Också på tisdag hade jag en trevlig kväll med familjen då vi åkte till min värdpappas affär och åt frozen yogurt :) Känner att jag trivs väldigt bra med familjen just nu! Och igår kom äntligen kvivarna upp som samtalsämne haha, då nämnde jag att jag tycker det är väldigt konstigt att de inte använder kvivar när de äter. De använder dem bara om de behöver skära nånting, annars sitter man där med sin gaffel och försöker besvärligt få in all mat i munnen. Jag fattar det inte :P Jag trodde det bara var typ min värdfamilj, men sen läste jag på Ellens blogg att hon skrev samma sak :P så det måste ju vara en konstig amerikansk grej.. Har tyvärr börjat vänja mig med det nu ;)

Ikväll ska jag träffa vännerna igen! Vi ska träffas på Starbucks och prata om grejer ;) Har inte träffat dem sen i helgen så det blir skoj! Helgen som var var väldigt händelserik, iaf lördag kväll! Hade väldigt kul och var uppe sent. Vi gick och la oss runt 7 söndag morgon.. Söndagen blev en slappdag hemma hos Sabrina, men det var storm utomhus så det gjorde ingenting.

Hej så länge! :) Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Så kul att läsa att allt flyter på! Puss och kram på dig med!

2012-05-10 @ 06:30:52
Postat av: Pappa

Kvivarna??? Nu tror jag det är dags att komma hem innan svenskan försvinner helt :-)

2012-05-10 @ 06:45:22
Postat av: Ellen

Dessa amerikaner haha....

2012-05-10 @ 22:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0