Mockingjay

Nu har jag varit dålig att uppdatera igen! Sorry!

I helgen var det hur fint väder som helst! Jag jobbade under dagen på lördag, då var jag och Ben och tittade på Haleys konståknings show. Den var bra, men jag önskade att jag kunde ha joinat mina vänner på stranden. Men det var ännu varmare på söndag och då var vi till six flags och hade kul! Jag hade mina gladiator skor på mig och nu är mina fötter fint randiga med solbränna, härligt ;) haha

Idag berättade min värdmamma till mig att de har matchat med deras nya AuPair som kommer i slutet av juli. Hon är från Makedonien och är 23 år. Det är typ allt jag vet om henne än så länge :P Hon är säkert snäll!

Idag hämtade jag ut den tredje boken i Hunger Games serien så nu ska jag återgå till att läsa!

Ha det bäst kära vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0