Flight Details

Idag fick jag mina flygtider mailade till mig! Jag kan inte fatta att tiden har gått så fort och att jag faktiskt åker hem snart! Jag har lite blandade känslor.

Jag ser fram emot att komma hem jättemycket. Det ska bli jättekul att träffa min familj och vänner igen. Jag saknar er så otroligt mycket! Jag längtar tills jag får krama om alla som jag älskar och saknat. Jag längtar tills jag får pussa min lilla vovve igen! Jag saknar friheten som jag hade hemma. Visst, här har jag mycket tid för mig själv och jag är väldigt självständig, men jag saknar friheten att göra saker utan att oroa sig om man går över gränsen liksom. Jag vill kunna sitta i soffan med fötterna på bordet och äta maten från knät. Jag vill kunna ta bilen och köra vart jag vill, när jag vill. Jag vill köra med växelspak igen. Jag vill börja åka koståkning igen. Men sanningen är den att jag verkligen har trivs här med familjen, men jag har verkligen tröttnat på jobbet. Jag har ju lite äldre barn så det jag mest gör är att skjutsa runt dem, till skolan och aktiviteter. Och det har verkligen börjat bli urtjatat. Så jag ser fram emot att komma hem igen, jag känner mig klar här.

Men det som får mig att verkligen bli ledsen över att behöva lämna USA snart är att jag måste lämna mina underbara vänner som jag fått här! Man kommer varandra så nära på så kort tid och det är verkligen helt otroligt att man kan göra det. Men vi delar samma upplevelser och hjälper varandra och finns där och stöttar. Och självklart delar vi massa roliga upplevelser och stunder tillsammans. Jag kommer sakna mina vänner så OTROLIGT mycket. Det sorgliga är också att vi vet inte om/när vi kommer att träffas igen. Vissa av mina kompisar kommer också att lämna runt den tiden som jag gör, Rike åker först, sen jag, sen Johanna.
Jag hoppas att vi kommer hålla kontakten och vara vänner för livet! :)

Mina flygtider var inte det jag hade hoppats på riktigt. Jag hade velat åka hem under dagen men nu åker jag istället sent på kvällen. Det betyder att jag kommer hem på kvällen dagen efter, istället för på morgonen som jag hade hoppats på. Men det blir bra! Jag tror när jag väl är där så kommer jag bara se fram emot att komma hem, spela roll om det är vid lunch eller mitt i natten.

Det känns så verkligt nu när jag fått mina tider! Nu kan jag börja räkna ner timmarna :P haha

Ha det bra mina underbara <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi kommer och hämtar dig på Arlanda vilken tid som helst på dygnet! Kram!

2012-05-31 @ 07:25:03
Postat av: SANNA

JAG LÄNGTAR OCKSÅ TILLS JAG FÅR KRAMA OM DIG!!!!! <3

2012-06-01 @ 15:06:06
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: Corinne

saknar dig med i massor :))))) <3

2012-06-10 @ 23:07:43
URL: http://corinnesall.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0