Reseplaner!

Jag har pratat ihop med en ny tjej från Sydafrika som heter Natalie om att åka bort under Spring break (sista veckan i mars) båda våra värdfamiljer åker bort då så det passar väldigt bra!

Vi vill båda jättegärna till New York igen så det lutar åt att vi tar typ 4-5 nätter i New York sen tar vi oss från New York till Washington DC och är där i ett par nätter! Inget är bokat än så länge men det ska göras snart! Ser fram emot det här väldigt mycket! :D

Och jag har nog inte heller nämnt att jag och Tammy åker bort nästa helg! Vi ska till Memphis, TN, och det ska också bli väldigt kul! Ska bli kul att komma bort lite och se lite nya stater och nya platser! :)


I Memphis ska vi självklart till Graceland! :P

Kram på er! <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Kul! :D när ni kommer till ny hör av dig! Mitt nummer ör 917 274 1118

2012-01-10 @ 21:57:26
Postat av: Rasmus

Jag vill också till Memphis och Graceland! Får sätta upp det på min "bucket list".

2012-01-10 @ 22:15:09
Postat av: mamma

Vad kul med reseplaner!

2012-01-11 @ 07:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0