9 månader!

Igår var det 9 månader sedan jag kom till USA! Det är helt otroligt hur snabbt tiden har gått! Om bara tre månader så har jag varit här i ett helt år. Det är helt sjukt!

Men om två månader, när jag har varit här i 11 månader då ska jag ta min resemånad. Så då är jag ledig i nästan en hel månad! Förhoppningsvis ska jag ta en West coast tour med Natalie då under en vecka, sen ska jag troligtvis åka och hälsa på Lydia i San Fransisco. Jag måste börja planera tror jag :P

Efter min resemånad ska jag jobba några extra veckor innan jag åker hem till Sverige igen. Jag tror tiden kommer att gå jättefort! Jag ser fram emot resorna jag kommer att göra och sen att komma hem till mina kära i Sverige igen!

Ha det bra! :) Kraam! <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

Och vi i Sverige längtar efter att få hem våran kära Elin igen!<3

2012-04-19 @ 22:01:56
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: mamma

Instämmer i Sannas kommentar! Är det rundresan som det fanns en länk till på din fb-sida ni funderar på? Såg ju ut som en trevlig tripp!

2012-04-20 @ 06:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0