Awesome!

Yogan i morse kändes jättebra! Lite ont i foten men det får jag leva med. Det var jag, Megan, Tammy och Nicolle som gick idag och det var första gången jag gick på yogan inomhus, det är i en affär mitt i köpcentrumet. Sen åkte jag hem, duschade och åt mat och nu sitter jag och väntar på att tjejerna ska hämta upp mig :) De ringde mig och frågade om jag ville med till Six Flags, och såklart ville jag det! De ska komma kl 1 och då åker vi dit. Vi blir nog där i ca 3 timmar kanske för sen ska vi äta middag med Megans värdfamilj :)
Just nu är det 26 grader varmt och soligt här! Det ser ut att bli en fortsatt väldigt bra dag! Hoppas ni har det underbart där hemma! //Kram Elin<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med värme, här hemma är det regn nästan varje dag. Ha det bra, kram Pappa

2011-09-11 @ 21:19:34
Postat av: SANNA

I HATE YOU <3<3 Eller inte, jag ÄLSKAR dig av hela mitt hjärta!!<3 Jag funderade idag på att ta fram vinterskorna och du har nästan 30 grader varmt! :o Six flags IGEN? :P

2011-09-12 @ 00:16:11
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0