Yom Kippur

Vårt hus var fullt med massa människor ikväll! Det var totalt kaos :P haha! Jag pratade nog inte ens med hälften av alla som var här, det var inte möjligt, och jag minns inga namn :P Men det var en trevlig kväll med massa mat och massa pratsamma amerikanare.
-
Tidigare idag träffade jag Lydia, Sophie och Rike i några timmar. Vi var till Starbucks, (alla dricker kaffe här utom jag!) jag beställde en double chocolate chip coffee free frappuccino ;) Sen gick vi runt i några affärer och sen åkte jag hem igen.
-
Nu ska jag sova sova sova! Yoga imorgon bitti! :D Godnatt kramar! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du får en inblick i de judiska högtiderna. Vet du vad man firar under Yom Kippur? Kram från mamma

2011-10-09 @ 11:16:50
Postat av: SANNA

ÅÅÅH JAG SAKNAR STARBUCKS!! :(

2011-10-10 @ 20:38:36
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0