Columbus Day

Idag var det Columbus Day så ungarna var lediga från skolan. Fast Ben var till skolan i alla fall för sin robot klubb (de ska bygga en robot och sedan tävla med den) från kl 9.00 till 16.00. Så jag hade bara Haley idag. Jag skjutsade Haley till cello lektion, till konståkningsträning, till en kompis och sen till och från dansen. Har man äldre barn att ta hand om då blir det mycket skjutsa runt med bilen, men det går bra det med! Nu hittar jag överallt! Mitt lokalsinne har blivit så himla bra sen jag kom hit! Var stolta!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Robotar!!!

2011-10-11 @ 07:09:28
Postat av: mamma

Vi är alltid stolta över dig! Antar att det är så'n där robotfighting som Bart och Homer var med i? (Inget jätte Simpson fan, men har ju sett några avsnitt, jag tycker att Homer verkligen ställde upp för sin son i det programmet, med livet som insats :-)

2011-10-11 @ 07:33:29
Postat av: Elin

hahah! Att du kommer med en Simpson kommentar mamma det hase jag aldrig kunnat gissa! ;P



Rasmus jag berättade för Ben om dig och Fredrik! Han blev väldigt imponerad! Men jag tror inte riktigt att det är samma sak :P

2011-10-11 @ 14:18:08
URL: http://elinniusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0