Julmust och pepparkakor!

Breaking Dawn var hur bra som helst! Mycket bättre än vad jag trodde! Efter bion åkte vi till World Market och jag hittade pepparkakor, glögg och julmust! GLAD TJEJ! :D lite arg att det fanns 5 minuter från mitt hus hela tiden och jag inte visste om det :P menen.. Sen åt vi middag och åkte hem till Robyn och kollade på film. Sen skjutsade Tammy hem mig.
Imorgon blir det att jobba hela dagen för Haley är ledig från skolan hela veckan! Imorgon har hon konståkningsträning och cello lektion. Så det blir massa skjutsa runt. Ben har skola imorgon men min värdpappa sa att han kan skjutsa Ben till skolan så jag får sovmorgon! Yey!
Time for bed! Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Så bra att det finns julmust! Hade tänkt ta med det till dig men visste inte om jag skulle våga (med tanke på risk att få läckande julmust i resväskan)



KRAM!

2011-11-21 @ 08:43:36
Postat av: Alicia

Hej, såg att du har hittat julmust på Walmart, vårt någonstans jag har letat men hittar då inget, var det på något speciellt ställe och vilket märke är det, kanske blir lite lättare med tanke på att de inte har det lilla utbudet som vi i Sverige har.

Tack på förhand!:)

2011-12-09 @ 03:51:30
URL: http://madebyalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0