IKEA !

Igår var vi till Ikea! Första gången sen jag kom hit! Vi var inte där så länge men vi hann med att äta köttbullar och köpa lite grejer :D Jag köpte pepparkakor och glögg! Och köttbullar! :D

IKEA! :D


Glada tyska flickor på IKEA!


<3



Resten av dagen spenderades på ett köpcentrum nära Ikea. Det var julsaker överallt och julmusik i högtalarna! Lite väl tidigt kanske :P Och i lördags när vi var till ett annat köpcentrum satt det en tomte som man kunde gå fram till! Jag blev helt uppspelt när jag såg han och då vinkade han till mig! haha! jag vinkade tillbka ;) hihi!

På kvällen åkte jag till The cheesecake factory och hade hejdå middag för Nicolle! Robyn har alla bilder så jag har inga att bjuda på just nu. Helt sjukt att Nicolle åker hem nu! När jag kom hit då var det jättelångt kvar tills hon skulle åka, och nu är det imorgon! Jag ska träffa girlsen idag igen för lunch och det blir nog sista gången jag träffar Nicolle! Sad.. Men om jag åker och hälsar på henne i Australien då får jag träffa henne igen! Satsar på det! :)

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0