Telefonen ringde!

Pratade typ nyss med min värdmamma! Hon ringde till hotellet så jag fick prata en stund med henne :) Hon undrade om allting har gått bra och hon berättade lite om hur det blir på torsdag då jag flyger till Chicago. Hon sa att min värdpappa kommer att möta mg vid gaten sen följer han med mig och hämtar ut väskan och så, sen får jag träffa mamman och barnen :D spännande! Jag fick också chansen nu att tacka för paketet och för att de betalat min New York City tour imorgon, det var jättesnällt av dem! :D Det här känns jättebra just nu! Ska bli jätteskoj att äntligen få träffa de på torsdag! :D
                        

Kramar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej stumpan!

Så skönt att läsa att allt är bra. Snällt av familjen att betala din New York tour och kul att du fick salt water toffee i paketet, det äter dom ju i ett avsnitt av Vänner vill jag minnas :-)

Ser ut att vara ett fint hotell. Är utbildningen bra och maten god? Ha det bra! Massor med kramar!/mamma

2011-07-20 @ 07:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0