Sista lektionen med Performing Arts

Igår hade vi vår sista lektion i vår Performing Arts klass. Jag, Tammy och en tjej som hette Nancy hade en gruppresentation om Broadway och det gick rätt så bra faktiskt :P tror jag börja komma över min rädsla av att stå och prata inför folk, för det var inte alls så läskigt som jag trodde det skulle va :P

Jag läste innantill typ hälfen av det jag sa, och jag satt och sökte information och gjorde klart det på den morgonen :P Bra att jag gör saker i tid ;) Men presentationen gick som sagt väldigt bra och vi fick betyget A som jag blev både glad och förvånad över ;)

Får se vad jag får för betyg på hela kursen dock för jag lämnade inte in alla läxor och uppgifter vi fick :P menmen, who cares! ;)

Kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0