Hanukkah fest

I söndags hade vi en Hanukkah fest här hemma hos min värdfamilj! Hanukkah börjar inte förrens på tisdag men eftersom de åker bort och inte är här nästa helg så bjöd de hit släkten då istället. Vi åt massa god mat, bla latkes som tydligen är en judisk tradition mat för hanukkah - det är bara potatispannkakor typ :P sen öppnade ungarna paket från sin släkt och jag fick ett paket också! Från min värdmammas bror och hans familj! Jag fick ett jättefint armband och en grej som man har smycken i, de är så snälla så :) Resten av kvällen lekte jag mest med Haley och Bens kusin Phoebe, hon är 3 år och hur söt som helst! Vi dansade runt i köket och hon jaga mig runt huset :P det är en härlig liten unge det där! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0