Thursday

Jag blir så glad när jag läser era kommentarer! :D Saknar er där hemma lite smått ;) hihi <3

Idag var det tvätt, skola och filmmys som stod på schemat!
Jag och Tammy åkte och köpte pizza efter vår lektion (Min första hawaii här och den var jättegod och jättevarm, jag brände min tunga!!) och så kom det en väldigt ... stor man och satte sig vid vårat bord när vi satt och väntade på pizzorna! Wierd! Han luktade konstigt.. så när vi sen fick våra pizzor tog vi dem och satte oss i bilen och åt istället!

Nu på kvällen åkte mina värdföräldrar och Ben till hans skola för nått grejs, då blev det filmkväll med Haley :) Beastly tittade vi på och den var bättre än vad jag hade trott :) Nu ska jag se ett avsnitt av Teen Wolf (ja, jag har börjat kolla på ännu en serie :P jag har ett problem ok!!) och sen ska jag soooova!! Jag har varit väldigt trött idag! Ha det bra mina vänner<3



Kommentarer
Postat av: Lotte

Din trötthet skulle kunna bero på dina matvanor...

Hur mycket har du ökat ditt sockerintag sen du åkte?

Kraaaaaaaaaaaaam

2011-08-27 @ 00:03:30
Postat av: SANNA

Jag tyckte Beastly skulle vara bättre än den var istället haha :P Oh den godispåsen såg god ut!!<33<<3

2011-08-27 @ 15:10:30
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0