Let's fix it







Ja där har ni min dag!

~ Efter jag skjutsat Haley och Samantha till skolan fick jag åka hem och leka rörmokare för min toalett bestämde sig för att sluta spola! Jag fixade det rätt så lätt, vet inte om det är sommrarna jag sommarjobbat på reningsverket som gjort att jag är så himla duktig ;P vet att det inte riktigt är samma sak men det är nog under samma kategori :P haha
~ Sen blev det lite träning här hemma nere i källaren. Foten sa emot lite men det var inte så farligt (mamma, det är samma problem som jag brukar ha - det kommer och går).
~ Dusch, sen iväg ut på lite ärenden. Bland annat åkte jag till Chase bank och öppnade ett bankkonto (finally!), men det dröjer lite innan jag får mitt bankkort, 7-10 dagar. Människorna på banken var jättetrevliga! Om ni undrade :P
~ Sen blev det hem och städa lite, jag saknar vår dammsugare vi har hemma! Den vi har här är konstig :P menmen, den funkar ju så det är väl OK ;P
~ Jag hämtade Ben från skolan så att han slapp vänta på bussen, sen parkerade jag mig framför datorn! Målade mina naglar och skypade lite med bästa Angelica :D
~ På kvällen åkte jag, Lydia och Sarah till The cheesecake factory typ 15 minuter härifrån. Vi skulle möta upp med några andra aupairer där. Till slut var vi nio stycken totalt; sju tyskar, en dansk och jag! Vissa av tyskarna pratade tyska rätt så mycket med varandra, inge kul för mig :P Hon från danmark hade pluggat tyska i skolan så hon förstod iaf lite :P menmen, de var väldigt snälla! Iaf, den cheesecake som jag beställde var aaaaaaasgod! Caramel, walnuts, chocolate!! YUMMIE!! Jag har blivit så onyttig :P haha!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Imponerad att du klarade toa reparationen, toan hemma på övervåningen läcker har du nått tipps åt mig vad det kan bero på :-)

2011-08-25 @ 13:53:50
URL: http://hemmaiborlange.blogg.se/
Postat av: Lisa

Man blir onyttig i amerika Elin. Det går inte att hindra ;) Jag är imponerad över toalettjobbet och tacka vet jag svenska dammsugare!

Fint nagellack förresten :D

2011-08-25 @ 19:02:06
URL: http://lisajacobsson.blogspot.com
Postat av: SANNA

Det syns inte att du är onyttig, jag tycker du ser smalare ut :o <3

2011-08-25 @ 22:06:38
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: farmor

bra gjort att fixa toan du är duktig du Elin

2011-08-25 @ 22:34:49
Postat av: Elin

har du en tatuerting?! :D kan du inte visa en närmare bild på den?:D

2011-10-10 @ 14:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0