That's what makes me happy

Helt underbart att vara på isen igen! <3 Det blev 3 dollar för en timme och tio minuter på isen, helt ok! Det gick bättre än förväntat faktiskt, axeln satt och salkowen också, nått mer hopp ville jag inte testa för jag hade rätt så ont i foten (inte bra!), men annars gick det bra! Piruetterna kändes också väldigt bra :) Jag delade isen med tre mycket trevliga damer som jag kanske får se på mina fredagsträningar också :P Just nu funderar jag på om jag ska dit imorgon igen, vi får se om jag har tid och om foten mår bra!

Efter träningen blev det att åka hem och göra mig klar för sen hämtade Tammy upp mig strax efter elva. Vi åkte till Greyslake college för vår första lektion i the performing arts. Vi virrade runt inne i skolan jättelänge och letade efter vårat klassrum, när vi hittade det var vi tio minuter sena! Bra början.. Resten av timmen gick väl helt okej, kände mig lite vilsen och hade inte direkt koll på vad som hände! :P haha! Jag missade ju introduktionen till kursen så jag är fortfrand inte 100 på vad det är vi ska göra :P men vad jag har förstått är det mycket diskussioner och ge kritik om saker, vi ska gå och se på nån dans/sång uppvisning och nån teater också. Jag tror det kan vara en rätt så kul kurs, men jag tar den inte så allvarligt :P

Ja det va inte så mycket mer som hände idag :P Nu måste jag sova! Upp tidigt imorgon!
Nattinatti<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Ont på vilket vis? Tog du med ditt bunga pads stöd? Ät ipren ifall du fått en inflamation och ta det lite lugnt i början... hoppas det inte blir så illa.. Kram från mamma

2011-08-24 @ 07:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0