I can't keep my eyes off of you

Idag har Ben varit med min värdpappa hela dagen och jag har varit med Haley och hennes kompis Samantha. Vi bakade, var till poolen, de smög ner till mitt rum oc busade och höll på! Vi skypade även med bror min där hemma. Btw Joel, Haley undrade om jag var säker att vi hade samma föräldrar för jag är så mycket snällare än vad du är ;) Du får bli snällare så de tycker om dig när ni kommer hit! haha :P

På kvällen åkte min värdpappa och åt middag med nå folk, jag har inte så stor koll på allt men jag tror det var med hans jobb eller nått sånt :P, och min värdmamma tog ungarna ut på middag och sen skulle de gå på bio. Jag hade blivit bjuden hem till Liesl för "hejdå-middag", imorgon åker hon till Chicago med sina föräldrar och sen ska hon resa runt i USA med dem i några veckor. Jag ville jättegärna komma hem till Liesl och säga hejdå men jag hade ju ingen bil eftersom värdföräldrarna hade båda två bilarna. Men snäll som Liesl är kom hon och hämtade mig och skjutsade hem mig sen också :) Så det blev en väldigt trevlig kväll med Liesl, hennes föräldrar, värdföräldrar, Liesls kompis Cathryn och Liesls ersättare Laura. Laura är från Tyskland och har varit här i en vecka nu, hon är väldigt snäll! Vi åt revbensspjäll och sen pratade Liesls värdföräldrar hela kvällen. Amerikanare pratar vääääldigt mycket! :P Men de var väldigt snälla och jag hade en väldigt trevlig kväll :)

Imorgon ska jag hem till Lydia en sväng på förmiddagen och hjälpa henne med ansökningen till skolan (krångel!!), hoppas att vi fixar det! Sen på kvällen ska jag med familjen på Lifehouse konsert och det ser jag mycket fram emot! :D Hoppas på fint väder bara för jag har hört att det kanske skulle regna!

Ser fram emot morgondagen! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elin! Hittade din blogg nu, kul att läsa, man känner igen mycket haha! (att amerikaner pratar tex...)

Jag såg en konsert med lifehouse i golden gate park under mitt år, det va riktigt bra så du får nog en grym kväll!



Kram Isabelleb

2011-08-20 @ 07:45:28
Postat av: Anonym

Åh, ska få se Lifehouse? Avis ;)

2011-08-20 @ 20:05:22
Postat av: SANNA

Den Anonyma som skrev nyss var jag :P

2011-08-20 @ 20:09:34
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0