By Your Side

Ännu en dag avslutad. Idag skjutsade jag Ben till sitt läger och sen skjutsade jag Haley till en kompis, sen hade jag hela dagen för mig själv tills jag hämtade Ben igen kl 3. Blev inte så mycket gjort idag, städade på mitt rum och badrum. Jag ska egentligen tvätta på måndagar och fredagar, men eftersom de gjort om golvet i köket och tvättstugan under helgen så har vi ingen tvättmaskin just nu. Inte kunde jag tvätta i fredags heller, så jag kommer ha massa att göra när tvättmaskinen kommer tillbaka igen!

De gjorde som sagt om golvet i helgen, det var därför vi bodde på hotell i Chicago då. Men mina värdföräldrar är inte riktigt nöjda så natten mellan tisdag-onsdag ska vi ta in på hotell igen när de fixar det igen..

Sen är det bara några småsaker kvar att fixa sen är det äntligen klart i köket! Det är lite jobbigt för det har varit arbetare här hela tiden typ, ska bli skönt när det är klart.

Imorgon kan jag inte vara i huset för de ska jobba och det kommer lukta jättemycket, så jag ska hem till Megan och vara hos hon istället i några timmar.

Nu blir det sängen :) Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

2011-08-02 @ 08:24:49
Postat av: mamma

Nu har du varit i USA i två veckor, känns skönt att veta att du trivs och att familjen är bra. Ha så kul i Chicago, igen!

Kram från mamma

2011-08-02 @ 08:26:13
Postat av: farmor och farfar Cissi

Tänk vad mycket du får uppleva over there Statyn med Marlin Monroe var verkligen häftig Verkade smaskigt med popcornen något som du får introducera i Sverige när du kommer hem!! Kraaaaaaaaaam

2011-08-02 @ 17:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0