Flawless

Igår (lördag) var den en lugn dag som spenderades hemma, det regnade rätt så mycket så fick vara inne. Men det var skönt det med, jag var väldigt trött! Sen på kvällen kom Megan och hämtade mig. Vi åkte till en affär där jag köpte scrapbook grejer för nästan 500 kr! Ojoj, det sved lite i plånboken :P Nu ska jag göra en superfin scrapbook!! Sen åkte jag och Megan hem till Liesl och åt middag med henne och hennes värdföräldrar, sen blev det att åka hem och sova :)

Idag åkte jag och Lydia till beachyogan 8-9 imorse. Det var kul men det blåste väldigt mycket! Sen efteråt hämtade vi upp Sarah och åkte till ett pancake house här i Highland Park för att äta frukost, jag beställde chocolate chip pancakes och det var supergott!
                       

Sen blev det lite shopping igen, fick ju betalt idag ;) Lydia skulle jobba kl 15 så då åkte jag till Northbrook court (köpcentrumet) och träffade Nicolle och Megan. Var med dem där ett tag sen åkte vi och åt middag sen blev det bio med dem och Liesl + hennes värdmamma. Vi såg The Help och den var väldigt bra! :) Jag satt i halsen under bion och fick lite panik :P haha! Men det gick bra ;)

Nu ska jag sova så jag är pigg för en ny jobbdag imorgon! Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

HERREGUD!! Satte du i halsen?? :o Vad läskigt! <3

2011-08-15 @ 16:03:02
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: Lisa

CHOCOLATE CHIP PANCAKES!!! ÅHHHHHHHH!!!!!!

2011-08-15 @ 16:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0