Six Flags!


Det blev en dag på six flags med Lydia och Sarah idag! Vi hade kul och åkte flera saker som jag inte gjorde förra gången. Bland annat åkte vi "Iron Wolf" då man står upp och åker massa loopar och grejer! Det var lite annorlunda :P Men det var väldigt varmt där och mycket folk, så runt kl 3 var vi rätt så trötta så då åkte vi till Northbrook Court och köpte frozen yogurt :) eller ja, vi får det gratis för jag har ett kort som gör att jag får så mycket jag vill där! Min värdpappa är typ vice president i en butikkedja, så jag får saker där gratis! Awesome! ;)

Imorgon blir det beachyoga 8-9, sen ska vi nog stanna på stranden och bada lite :) Kl 18.30 har jag mitt första cluster meeting, alla Au Pairer i mitt område ska hem till våran counselor och grilla! Alla aupairer ska även ha med sig antingen en förrätt eller en efterrätt från sitt hemland, hm.. jag har inte riktigt bestämt än vad jag ska göra men jag ska med lydia efter yogan imorgon och köpa grejer som kan behövas när jag ska baka, så jag måste bestämma vad jag ska göra typ nu! Efterrätt blir et iaf! :P

Godnatt mina kära läsare! <3
 

Kommentarer
Postat av: farmor och farfar Cissi

Vilken tur att du inte bor i New York nu när det är sådant oväder där Undrar vilken typ av förrätt alt. efterrätt som du tog med dig????????

2011-08-28 @ 11:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0