Pappa det är en VOLVO!!!!

Idag har jag fixat mitt social security number! Megan var jättesnäll och följde med och höll mig sällskap och visade vägen, bra det! På vägen tillbaka sen stannade vi till vid Lake Michigan en stund, där ska det vara beach yoga på söndag morgon och Megan frågade om jag ville med, det kan ju va skoj :D




Vi åkte hem till Megan och tittade på film innan jag åkte och hämtade ungarna från sina läger. Vi tittade på Frozen, den var sådär :P

Ikväll ska jag träffa Lydia, aupairen som bor på min gata, och en till Aupair som jag inte vet vem det är :P vi ska äta glass! Och efter det kanske jag ska hem till Megan för de skulle ha filmkväll, får se om jag hinner dit :)

Ha det bra! Kram Elin! <3

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hur gammal är Megan? :) Tittar du på thrillers och skräck med dem men inte mig? :( :P Love you!!! <3

2011-08-05 @ 02:01:55
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej gumman! Så det är en volvo du kör, det var ju skoj :-) Kom på att jag glömt fråga om du träffat områdesansvarig, dvs den person från agenturen som håller i månadsträffarna. Har hon/han besökt familjen och dig, och hur verkar hon/han? Kram från mamma

2011-08-05 @ 08:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0