Kommentarer #2

Sanna
Ja jag vet att de nämnde Twizzlers i Vänner därför fick jag ju lov att testa :P men jag tyckte tyvärr inte att de var så gott :P så jag ska nog inte köpa det nå mer, men nu har jag testat iaf ;)

Linnet jag hade på mig i Chicago köpte jag hemma på Gina Tricot innan jag åkte hit ;) så spring till kupolen och kolla om de finns kvar! hihi

Lisa
Älska Forever 21!! :D Var det nå fler affärer som du tyckte jag skulle gå till? :P Jag har inte riktigt varit i andra delar av köpcentrumet än, när vi varit dit har vi bara varit till Forever 21 typ :P

Det finns så mycket godis så jag måste ju börja nånstans :P Jag har inte testat skittles än :P Jag köper det nästa gång!!! :D

Du skulle ha smakat popcornen när du var här! Det är bland det godaste jag nånsin ätit! :D haha




PS. haha rolig du är mamma.....

Kommentarer
Postat av: Corinne

Skittlez är goda! Du måste smaka dem!! :d

2011-08-09 @ 12:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0