Kommentarer #1

Det är så kul med kommentarer! :D  

Farmor, farfar, Cissi
Popcornen vi köpte i Chicago var jättegoda! Önskar de sålde de i Sverige också då kunde ni också smaka! :) Jag börjar lära mig tvättmaskinen nu så det är inga problem, ni kan vara stolta över mig! Saknar er!

Mamma
Min counselor heter Iris och jag har träffat henne en gång. Hon kom förbi vid huset och presenterade sig själv, hon verkade snäll. Vi ska ha en AuPair träff nån gång i augusti, vet inte riktigt när.

Sanna
Megan är 21, snart 22. Och jag skulle inte kalla den filmen en skräckfilm :P hehe

Kommentarer
Postat av: SANNA

Jamen det står att det är en sådan? :P

2011-08-05 @ 18:10:06
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0