It's monday

Idag när jag vaknade idag var huset tomt. Ungarna sov borta och föräldrarna var på jobbet. Klockan 10 hämtade jag Ben hemma hos sin kompis och sen kl 1 kom en annan kompis till Ben hit. Just nu är Ben med sin kompis och jag hänger på mitt rum. Så idag har jag skjutsat Ben, tvättat och hämtat grejer hos kemtvätten. En väldigt lugn jobbdag! Jag ringde till det college som jag ska börja på nästa vecka också, jag måste ansöka till klassen! Men jag måste få ett student-ID och jag har inte fått det än.. Jag ska ringa igen imorgon.

Ha det bäst! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Blev det dans som du ska "läsa"?

2011-08-16 @ 10:25:11
Postat av: Lisa

Vad kul med college!!!! Vad blir det för kurser? Det blir under tiden ungarna är i skolan va?

Nu får du ju också lära känna lite knäppa amerikaner i din ålder hihi :)

2011-08-17 @ 15:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0