Date night!





Ikväll var det "Taste of Highland Park" och det håller även på under helgen. Det var massa matstånd på gatan och livemusik som spelade, riktigt trevilgt! Jag gick dit med Lydia, vi gick runt, köpte pizza, vi fick våra snygga halsband och jag provade sushi för första gången! Det var okej, ingen favoriträtt direkt men det var inte äckligt. Sen gick vi och köpte glass på vårat glasställe, mmmm :) Imorgon och på söndag ska de även ha massa konstgrejer där, det är typ art festival den här helgen. Kanske blir att gå dit en stund på söndag. 

Idag under dagen träffade jag Laura en stund på Northbrook court (köpcentrum), det blev några inköp bara från forever 21. Jag är rätt så stolt att jag lyckats spara mina pengar som jag tjänat, inte allt då rå men rätt så mycket ändå :P hehe

Imorgon ska jag, Lydia och Sarah till Six Flags!! Skoj! Det blir att åka kl nio imorgon och vet inte riktigt när vi kommer hem, vi får se. Det ska bli kul i alla fall :) 

Kraaam!! <3

Kommentarer
Postat av: cissi

Du verkar att ha det jättekul om dagarna Här hemma är allt sig likt Jag har börjat att arbeta efter en lång semester känns bra faktiskt kraaaaaaaaaam

2011-08-27 @ 11:56:51
Postat av: SANNA

Meeen du åt aldrig sushi med mig :( :P <3<3<3

2011-08-27 @ 15:11:42
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/
Postat av: mamma och pappa

Ni ser nästan ut som systrar tycker vi..

2011-08-28 @ 13:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0