Cluster meeting

Igår hade jag mitt första cluster meeting på kvällen. Vi var hem till vår counselor och hade barbeque! Vi var nog ca 15-20 aupairer där och de flesta var tyska :P Men mitt där bland alla tyskar hittade jag mig en svensk! Jag blev väldigt förvånad och det tror jag hon också blev :P Det var väldigt kul att prata svenska igen, men det kändes lite konstigt :P och alla tyskar ville lyssna när vi pratade ;) hehe det var skoj! Men hon åker hem om en vecka så det är ju lite tråkigt.. Men kul var det iaf :D

Alla Aupairer skulle ta med nån efterrätt eller förrätt dit från sitt hemland, jag gjorde kladdmuffins och den andra svenskan hade gjort kladdkaka :D ja så det är väl svenskt antar jag ;) Det var gott!

Det var kul att se att det var så många aupairer i vårt område, nu finns det ju flera andra som jag kan umgås med också om jag vill det :)

Kramar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0