17 år och gröna brillor

Jag kommer ihåg när jag var 17 år..
Ibland känns det som att jag fortfarande är 17 år!

Men så är inte fallet. Jag kan inte fatta att jag fyller 20 år om typ tre veckor! Ingen tonåring här längre!

Idag fyller lillebror år! 17 år! Han blir också gammal haha!

omg..

Ringde och prata med han och sa grattis. Jag har köpt ett grattiskort som jag skulle posta men det har inte blivit av :P haha lugn Joel det kommer! ;) GRATTIS JOEL!!!!




Idag var vi till ett par köpcentrum under dagen. Jag letade gröna jeans men tydligen är det omöjligt att hitta.. Ska ut och leta mer på lördag! Köpte mig iaf ett par solglasögon ;) Det var det jag köpte idag, det blev en liten fail dag men den var helt ok. Bra sällskap iaf!


Sängen kallar! Ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0