Tired ??

Jag tycker inte om torsdagar! Stressigt och mycket att göra! De dagar jag åker till min Performing Arts klass då hinner jag inte med så mycket mer under de dagarna. Men igår innan vi åkte dit kl 11 hann jag köra ungarna till skolan, tvätta, duscha, äta och åka hem till Megans värdfamilj och gå ut med Koby. Efter klassen fick vi skynda hem för jag skulle hämta Ben från skolan tidigare än vanligt, så det blev lite stressigt. Sen hämtade jag Haley från skolan och var hemma i knappt en timme innan jag åkte med Haley till ishallen. Sitta i en ishall i två timmar under hennes träning är kallt!! Vet inte hur mamma klarade av att titta på mina träningar i flera år! :P När vi kom hem från ishallen åkte mina värdföräldrar på öppet hus i Bens skola så jag var hemma med ungarna. Där har ni min torsdag denna vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0