Trött Tisdag

Hur trött som helst!! Ikväll kommer jag inte orka göra nånting! Jag ska jobba i typ 3 och en halv timme till sen ska vi äta middag, sen ska jag ner och ligga i min säng hela kvällen! Kanske ska jag göra nån sida i min scrapbook, men inget annat. too tired....

Idag var jag till CLC med Tammy och sen åt vi lunch, jag åt ceasar salad och den var väldigt god! Sen hämtade jag och skjutsade Haley och Samantha till dansträning. De slutar den nu så Haley kommer väl hem när som helst. Ska hämta Ben vid skolan runt kl 6, han ska ringa mig så jag vet inte säkert. Sen ska jag duka bordet för middag till mig själv, min värdpappa och ungarna. Min värdmamma är på arbetsresa och kommer tillbaka imorgon.


Igår var Haley hemma från skolan för att hon var sjuk. Så jag fick stanna hemma med henne hela dagen. Interesting? No. :P


okej nu ska jag fixa lite smågrjer och vänta på Haley! Hej så länge! // ELIN<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0