Onsdag

Okej, vad har jag hittat på idag då???
Jo idag hade jag massa skoluppgifter att göra eftersom de ska lämnas in imorgon. Och eftersom jag har varit så duktig och inte gjort uppgifterna när vi fick dem så hade jag typ alla att göra idag :P Men nu är jag klar med det så det känns bra! Nu måste jag bara få de utskrivna, och det ska Tammy göra imorgon innan vi åker dit :) Det är nog det sämsta arbeten jag nånsin gjort men jag kunde inte bry mig mindre just nu :P haha
Jag var även hem till Robyn idag och vi gick ut med Koby tillsammans. Sen hann jag inte med så mycket mer idag, för då var det dags att hämta Haley från skolan.
Just nu tittar jag på film men snart är det dags för mig att sova! Hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0