Depp väder

Jag blir så trött av det här vädret! Igår var det hur blåsigt som helst! Man kunde knappt gå ut för det kändes som att man skulle flyga bort :P Och regnade gjorde det både igår och idag, inte så mycket idag så det blir väl bättre antar jag. Jag hoppas det är finare väder imorgon för jag och Haley har planerat att åka till Fright Fest på Six Flags! Inge kul om det regnar..

Idag hade vi ingen Performing Arts klass och det var bra det för Haley slutade tidigare idag så jag skulle inte kunnat gå iaf. Annars idag har jag gjort några sysslor här hemma och sen hann jag inte med så mycket mer innan Haley slutade skolan.

Nu tittar jag på The Secret Circle och efter det ska jag titta på Grey's! Redan tittat på Vampire Diaries ;)

See yaa later!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0