1 dag kvar!


Kan ni fatta att det är imorgon som jag åker?!?! Jag trodde inte riktigt att den här dagen skulle komma, den har alltid varit så långt borta :P men imorgon är den här! Imorgon vid den här tiden sitter jag på ett flygplan från Frankfurt till New York :D Helt sjuukt!!!

Just nu är jag klar med allting! Rummet är urstädat och resväskan är packad, jag är så redo just nu!



Det här är nog sen första och sista gången som mitt rum är såhär städat sen jag flyttade in för 8 år sen :P Nu ska ju Joel tapetsera om och flytta in, så jag får nog aldrig se mitt rum såhär igen efter imorgon!

Nu blir det att ta en dusch sen blir det thaimat med familjen om nån timme! Gott :) Ha det bra så länge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0