Sunday in Chicago

Idag åkte jag till downtown Chicago med Lydia och Sarah. Vi tog tåget och var framme i Chicago strax innan 11. Den här helgen var det en Air and water show i Chicago så vi var på en stand vid Navy Pier och tittade på massa flygplan som gjorde olika mönster på himmlen, det var lite coolt :P Vi såg ingenting av deras vattenshow för vi var för långt borta, men det gjorde inte mig så mycket :P sen gick vi runt lite i affärer resten av dagen och när vi sen åkte hem vid halv fem var vi väldigt trötta! Men jag hade en väldigt rolig dag med tyskarna! :)

Sarah, Lydia och jag :)                                                                            Lydia!






Cupcakes!! :D


                       

Imorgon börjar ännu en jobbvecka. Och denna vecka börjar ungarna skolan, Haley går 1 timme imorgon och sen börjar de på riktigt på tisdag. På tisdag har jag också min första Introduction to the performing arts klass!

Ha det bra! Kram <3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vad fint det är :) Rätt varmt också va? Haha

2011-08-22 @ 17:26:50
Postat av: SANNA

ÅÅÅH!! Har du varit på Bloomingdales?? Avis ;) Så går du i shorts och linne medans man går i jeans och tjocktröja och huttrar här i superdupertråkiga Sverige! ;) :( ;) <3

2011-08-23 @ 02:09:34
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0