It Doesn't Matter

Igår gick det knappt att andas här i huset! Till och med nere i källaren där jag har mitt rum luktade det. Jag åkte hem till Megan och vi tittade på Glee bland annat. Jag hade lite svårt att hitta till hennes hus men efter ett tag och några telefonsamtalsenare så hittade jag! Jag var inte där så länge, ett par timmar bara, men jag hade en kul dag :) det är tråkigt att hon ska åka hem snart, hon åker hem i september. Men då får jag lära känna AuPairen som kommer efter henne! Förra torsdagen kom det en ny AuPair till min gata, jag har inte träffat henne än men hoppas göra det snart!
Igår direkt efter jag hämtat ungarna från sina camp åkte vi till vårt hotell. Vi badade i typ två timmar på hotellet, det var helt tomt i poolen så det var väldigt skönt! Sen hämtade vi min värdmamma vid tågstationen sen åkte vi och åt middag.
Idag när jag skulle åka från hotellet och skjutsa Ben till sitt läger körde jag vilse! Det var en annan väg en den jag brukar ta så det blev några missar. Fick ringa min värdpappa och få vägbeskrivning. Ben blev en kvart sen till lägret men det var okej sa han :P
Nu är jag här hemma och fixar med tvätten medan Haley har sin bästa kompis här. Måste fortsätta! Hej så länge :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du verkar att ha bra dagar där bortamen förmodligen så blir du en hejare på att tvätta och städa. Hoppas att du vet hur man startar tvättmaskinen när den kommer tilbaka. Ha det bra Elin Kraaaam Cissi

2011-08-04 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0