Reunion

Nu ikväll var vi hela familjen ut och åt middag tillsammans med ungarnas morföräldrar och kusiner. Jag vet inte om det endast är den här familjen, men gud så högljudda de är vid matbordet! Det är helt sjukt att man ska behöva typ skrika till någon som sitter en människa ifrån en. Räknar med ytterligare en kaotisk middag imorgon då vi ska ut och äta med allihopa igen, tror vi är typ 18 pers.

Efter middagen träffade jag min aupair kompis Elie, som är den enda som är kvar här sedan min tid ;) hon förlängde ett år och åker hem om ett par månader. Vi var till starbucks och pratade gamla minnen och sånt vi missat i varandras liv. Det var verkligen jättekul att träffa henne igen! :)




Nu är det sängdags för mig! Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att åtminstone hon var kvar. Nästa gång kanske ni ses i Europa:-)

2013-08-23 @ 09:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0