Bat mitzvah

Igår kväll var det Haleys Bat mitzvah party. Det var en kul kväll, men det var en massa folk där som jag inte visste vilka de var så jag är glad att Sarah var där så kunde vi hålla ihop! Temat för festen var "Hula with Haley", alltså Hawaii-tema :) De hade hula dansare, det hölls massa tal, det dansades och vi åt mat. Det var även första gången i USA som jag varit gammal nog att ta nytta av en open bar ;) Efterrätterna var som vanligt det bästa och vi har en massa leftovers i kylskåpet! Yummy! Efter festen var jag nere i källaren på Sarahs rum, vi "tittade på film" och snackade skit i några timmar innan det var sängdags, sen sov jag till kl 12 idag! Vet inte när jag gjorde det senast, hur skönt som helst! ;) Bjuder på några bilder från igår!
 
 
Idag ska jag och Sarah iväg och äta lunch alldeles strax sen ska vi iväg till ett köpcentrum. Jag ska försöka att hålla hårt i plånboken, känner att jag redan har spenderat mer än vad jag borde ;)
 
Ha det bäst! Kramar <3
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad fina ni var! Äsch, passa på att shoppa du har ju jobbat och tjänat pengar hela sommaren :-)

2013-08-26 @ 10:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0