One year ago

Kollade igenom mina blogginlägg och såg att jag för ett år sedan idag matchade med min värdfamilj! Jag hade för mig att det var tidigare :P men bloggen ljuger inte!

Tänk, då hade jag ingen aning om vad som väntade mig här på andra sidan jorden. Ingen riktig aning om hur jag skulle trivas i familjen, eller vilka platser jag skulle se, hur mycket jag skulle älska Chicago, vilka nya upplevelser som jag skulle uppleva och vilka underbara kompisar jag skulle få här! Helt otroligt hur mycket som kan hända på ett år! 

Jag kan inte hjälpa att undra hur mitt liv kommer se ut ett år från nu.. Precis som för ett år sedan har jag inte en aning! Men det är väl det som är spännande med livet. Allt möjligt kan hända!

Kramar! <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Minns att du då vi kom hem från fjällen efter påsk förra året hade fått en del mail från familjer och att det inte var ett helt enkelt beslut att fatta... Men det blev ju bra. Så skönt att du trivs och att du fått nya vänner!

2012-05-02 @ 08:09:10
Postat av: Anonym

Skala bananer i Norge kanske :-)

2012-05-02 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0