Angryyyyy BIRDS!!!!!!!!!!!!!!

Igår, fredag, var jag, Lisa och Rike till six flags några timmar under dagen. Vi hoppades att det inte skulle vara mycket folk där eftersom det var en veckodag, men när vi kom dit såg vi massa skolbussar med ungar som gick mot ingången.. men det var iaf mindre folk där än förra helgen vi var dit, så vi hade kul :) vi åt lunch på ett köpcentrum innan jag skjutsade hem dem och började jobba. Jag jobbade bara typ två timmar, för mina värdföräldrar kom hem tidigare. Så det var en skön jobbfredag! På kvällen skjutsade jag Johanna till flygplatsen sen åkte jag hem till Sabrina och Lisa och jag hjälpte till att fixa grejer till Sabrinas värdbarns födelsedags kalas idag. Han ska ha Angry Bird's tema! Så Sabrina grejade med att göra en Angry Bird piñata medan jag och Lisa byggde Angry bird pärlplattor! Kul fredagskväll ;)


Idag tog jag sovmorgon till typ halv elva då jag vaknade av värsta åskan! Men nu är har ovädret slutat :) Lisa kommer och hämtar mig om några minuter så ska vi nog till köpcentrumet.

Eurovision är ju idag också! Det blir jag nog att missa, men heja sverige!!

Ha det bäst! Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0