Beach & Bowling!

I söndags hade jag sovmorgon till 11.30 och det var hur skönt som helst! Sen åkte jag med mina kära vänner och hängde på stranden i några timmar, vi hade jättevarmt väder och det var väldigt skönt att bara njuta av solen en dag! Vi tog massa kort på standen, inte med min kamera tyvärr men förhoppnningsvis får jag de bilderna snart! Jag tog iaf några bilder med iPoden ;)
  
 
 
 


På kvällen hade vi cluster meeting. Vi träffades vid en bowlinghall, vi pratade och gjorde ingenting i typ en timme sen bowlade vi 2 games innan vi åkte hem.  Det var en kul kväll! :)
 
 

Ha det bäst!! Kram!


Kommentarer
Postat av: mamma

Kul med mycket bilder! Verkar som du fortfarande trivs och det är ju bra! Kram!

2012-03-23 @ 07:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0