Underbar torsdag!

Yey idag fick jag sluta 3 timmar tidigare än vanligt! Bara för att min värdmamma har åkt till Wisconsin tills på lördag, så jag har ingen bil. Därför kom min värdpappa hem och tog Haley till konståkningen, så jag fick sluta :D Härligt! Nyss kommit ut från duschen så nu ska jag göra mig klar och ta en promenad till downtown Highland Park. Tänker nog hålla mig där tills nån av mina snälla vänner sutar och kan hämta upp mig :) Det är svårt att inte ha bil! Inte så mycket att göra.. Och alla andra jobbar fortfarande so I'm on my own for a few hours ;)

Det är iaf helt underbart väder idag igen! Jag älskar den här veckan! Hade shorts på mig idag, och det är i mitten av mars! Jag klagar inte ;) hihi!

Ikväll ska jag hem till Tammy och titta på Vampire Diaries som äntligen börjar igen efter sitt lilla uppehåll! Som sagt, en helt underbar dag! :)

Hoppas alla har haft en lika bra dag som mig! Vi höörs!! Kramar <3<3
 
Jag läser Hunger Games just nu som jag lånat av Haley, filmen kommer ut nästa vecka så måste läsa, läsa, läsa!

Haley och hennes kompis Samantha stökar med ett kvicksands kit - det funkade inte så bra.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0