Förlååt........

Ok jag har varit jättedålig att blogga nu! Det har bara varit massa grjer som inte gjort att jag kunnat/orka blogga. Känner inte riktigt för att blogga just nu heller för jag är väldigt trött! Men jag ska väl uppdatera er lite om vad som har hänt.

I fredags blev Lydia utkastad från sitt hus och flyttade alla grejer ner till min källare. Sen har hon hoppat mellan mitt hus, Lisas och Rikes. Vi har varit hennes mammor under dessa två veckor!

På lördag köpte jag mig en iPod touch och jag är helt kär i den! :D Lisa köpte också en, i måndags. Rike ska köpa en på fredag och Lydia har haft sin sen november. Så nu blir vi iPod buddies! hihi :) Jag är helt beroende av min iPod just nu! Downloadar allting haha :P Den är så fin såå!


Fredag kväll var vi hem till Louis, en kompis till Lydia, och gjorde sushi! Ja jag rullade den helt själv! Tycker inte så mycket om sushi men jag tog några stycken. Det var mer som en hemmafest med sushi haha :P vi hade skoj och det var kul att träffa några amerikanare haha !

Lördag kväll var vi ut och bowlade vi aupairer och några av killarna från kvällen innan, sen kom det fler senare på kvällen. Det var väldigt skoj! Efter bowlingen var vi till en pub.. den var inte den bästa haha. Så vi åkte hem till Louis hus och títtade på film istället. Sen åkte jag och Robyn med och sov över hemma hos Stefan som hade huset för sig själv. Det var en väldigt kul kväll!

Söndag kväll var jag och några till bjudna till Cheesecake factory för att fira Kathrines födelsedag, hon är från Danmark. Det var gott som vanligt!

Måndag kväll hade Lydia sin hejdå middag. Men eftersom jag jobbade sent så åt jag hemma, men jag åkte dit senare och umgicks lite iaf!

Tisdag kväll blev det Cheesecake factory igen :P denna gång för att fira Rikes födelsedag! Jag tog en lime-rasberry cheesecake och den var vääldigt god!

Idag, onsdag, var inte en bra dag. Vi åkte med Lydia till flygplatsen och sa hejdå. Det var jag, Rike, Lisa och Sophie som åkte dit med henne. Det blev flera våta kinder innan Lydia gick in i säkerhetskontrollen. Det var väldigt jobbigt att säga hejdå. Jag kommer sakna henne jättemycket <3

Nu är jag väldigt trött... Kanske lägger ut några bilder imorgon. Ha det bra så länge!

Kraamar! <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som du haft en kul vecka, förrutom att Lydia åkte förstås. Kul att du är nöjd med din iPod!

KRAM!

2012-03-01 @ 09:53:22
Postat av: Åsa

ser ut som om du vinner över mig i worldfeud men jag är van att förlora. Har vunnit en gång över Mikael men sen är det bara förluster,mot Solveig har jag inte en chans. Den enda som jag kan slå är Petra,men det är ett kul tidsfördriv iallafall. Kram farmor

2012-03-06 @ 10:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0