Oj jag glömde nästan...

Jag har ju sagt en enda gång den här veckan att jag åker till New York imorgon!! Yey det ska bli jättekul!

Det är spring break nästa vecka och min värdfamilj ska åka och hälsa på folk i Florida. Jag och Natalie ska åka till New York imorgon bitti och bli där tills tisdag eftermiddag. Då tar vi en buss till Washington DC och blir där tills på fredag! Det ska bli en kul resa och jag ser verkligen fram emot allting! :)

Jag har i princip packat klart. Jag laddar bara min iPod och kamera och mobil sen är allt klartt! Ikväll ska jag skjutsa min värdfamilj till flygplatsen, sen ska jag sova över hos Natalie. Sen ska vi ta taxi till flygplatsen. Vårt flyg går 5.50am från Chicago, och vi är framme i New York kl 9:00. Tur är så fick jag låna andra boken i Hungergames serien så nu har jag nått att läsa :)

Åh på tal om The Hungergames! Efter jag skjutsat min värdfamilj och innnan jag åker till Natalie är vi några stycken av oss som ska gå och se filmen! Jag läste klart boken i onsdags och jag ser verkligen fram emot att se filmen! Har hört att den ska vara väldigt bra :)


Får se om jag hinner skriva nå mer idag. Annars blir det nog imorgon :) Jag tar ju med mig iPoden och jag har ju min otroliga blogg-app så det blir lättare att hålla er uppdaterade ;)

Ha det bäst! Kramar Elin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0