Freezing at the ice rink!

Just nu sitter jag i ishallen och haley har träning. Snart ska hon testa och stackars flickan är väldigt nervös!

Jag förstår inte riktigt hur testsystemet funkar här men haley har iaf level 5 och ska idag testa till level 6. Förra gången hon testa klarade hon det inte så jag hoppas verkligen för hennes skull att hon klarar det nu! Jag har ju lite erfarenhet med att misslyckas på tester och det är ingen kul känsla haha!

Jag försökte coacha henne från läktaren men det är inte så lätt! Så jag har gått ner till isen några gånger och försökt hjälpa henne. Men nu har hon privatträning med sin coach så då behövs inte jag längre.

Jag hoppas verkligen att hon klarar det! I'll let you know ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0