4 dagar kvar!

4 dagar nu! Helt sjukt! Idag var vi till stranden i Chicago, sista gången! Så sorgligt.. Jag älskar Chicago sååå mycket! Kommer verkligen och sakna denna vackra storstad! Jag ska upp tidigt imorgon och ta mig en sista gång downtown. Jag ska köpa några souvenirer och ta några sista kort. Får se om den nya aupairen följer med mig. Jag hoppas inte... Jag är inte helt galen i den nya aupairen, men det orkar jag inte gå in på just nu.
 
Imorgon kväll ska vi ha grillning här hemma! Jag har bjudit Lisa, Sabi, Natalie och Kim. Det blir som en liten hejdå grej med familjen och några vänner. Ska ha mitt final-goodbye med alla vänner på tisdag kväll då vi ska till Cheesecake factory.
 
Nu måste jag sova för det blir en tidigt uppstigning imorgon!
 
Puss och Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0