Nothing bad about Fridays

Japp, då vare fredag igen :)

Idag skypade jag med familjen min hemma hos Lydia för min dator var knäpp... Men min snälla far hjälpte mig fixa det så nu funkar allt igen - skönt! För er som undrar, man BEHÖVER en dator här! Det är min länk till verkligheten kan man säga. Jag vill veta vad som händer där hemma i lilla Sverige och Borlänge, och det är helt omöjligt om jag inte hade min lilla laptop här hos mig<3 Visst skulle jag kunna låna mina värdföräldrars dator, men det här är så mycket bekvämare! Men ni där hemma måste hålle mig uppdaterad - glöm inte bort mig! :P haha

Nu jobbar jag inte längre, tar en liten datapaus just nu innan jag ska hem till Tammy. Det blir scrapbook-fredagsmys och sen sover jag nog över där också. Imorgon ska jag jobba på kvällen men vi ska nog hitta på nått skoj att göra innan det :) Nu ska jag ringa min sydafrikanska vän och sen dit å mysa!

Ha det bäst där hemma och ha en jättebra helg! Kramar Elin! <3

Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Vi håller dig uppdaterad via Hemma-bloggen!

http://hemmaiborlange.blogg.se/

KRAM!

2012-01-07 @ 09:13:11
Postat av: SANNA

Okej, vill du hålla dig uppdaterad om Sverige? Vi vann VM i hockey! :P Kram Sanna<3<3

2012-01-07 @ 16:48:19
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0