I'm not ready to say goodbye

Min bästa Lydia matchade idag med en värdfamilj i San Francisco! Ska bli jättetråkigt att inte träffa henne varje dag och ha henne bo 200 meter från mitt hus längre! Jag kommer sakna henne jättemycket! Men jag får åka och hälsa på henne nån gång, så jag har ju det att se fram emot iaf. Det är inte riktigt bestämt än när hon ska åka, det får vi veta imorgon. I WILL MISS MY FRIEND SOOOOO MUCH!!!! <3<3<3

                         
                          
                         
                          
                         

Det är helt sjukt hur nära man kan komma folk på sån liten stund! Jag har bara kännt Lydia i knappt ett halvår och det känns seriöst som att jag har kännt henne hela mitt liv! Så är det med de flesta av mina kompisar jag har fått här. Jag älskar dem alla och jag hoppas att vi kommer vara vänner för livet!

Kraamar! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni kommer säkert att hålla kontakten! Tyskland ligger ju inte alltför långt bort :-) Tänk att ni har tatuerat er på liknande vis, kul sammanträffande! Hälsa! Kram!

2012-02-24 @ 07:44:01
Postat av: SANNA

Nio personer har dött i Illinois efter en stor storm. Jag blev riktigt orolig för dig, vill höra att allt är bra! <3<3<3<3<3

2012-03-01 @ 03:17:48
URL: http://simplyfabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0