Star Wars!!

                                   

Ikväll gick jag på bio med Darcie, en tysk tjej som varit här lite mer än en månad tror jag. Väldigt snäll tjej! Jag blev hur glad som helst när jag fick veta att hon också ville gå och se Star Wars! Hon blev också helt överlycklig :P De andra aupairerna tycker vi är lite konstiga som ville gå och se den. Jag har väl pappa att tacka/skylla att jag tittar på Star Wars, tycker det är riktigt bra faktiskt! Och nu efter att ha sett första filmen igen vill jag se allihopa igen! Och 3D gjorde det helt klart bättre! Jag kom på att jag bara hade sett en 3D film före jag såg denna, och det var spy kids 3D :P haha! Den här var mycket bättre ;) hihi

Nu ropar sängen på min! Natti natti! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Kanske jag ska bjuda pappa på bio när den kommer hit :-)

2012-02-16 @ 07:34:58
Postat av: mamma igen

Den går på bio i Borlänge! Joel var på 3D film i förra veckan och pratar om att se Titanic i 3D.

2012-02-16 @ 10:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0