Super Bowl Sunday !

Har nu sett min första football game och efter 4 timmar framför TVn och min värdpappa som förklarar reglerna så fattar jag fortfarande ingenting! haha det är nog inte riktigt min sport :P Jag såg fram emot att se halvtidsshowen, men tyvärr så hann vi bara se typ halva för min värdpappa råkade sätta sig på fjärrkontrollen och böt kanal. Och eftersom vi inte var live så missade vi resten av halvtiden - bra jobbat Scott! haha men det var inte hela världen ;P Massa god mat blev det iaf! Min värdmamma nämnde att Super Bowl är den andra dagen på året som Amerikanarna äter mest under hela året - efter Thanksgiving ;) och det kan nog mycket väl stämma!

Nu är det dags att krypa ner under täcket! God natt! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Så kan det gå :-) Dom pratade en del om superbowl på sporten på tv:n faktiskt, bla berättade dom att Madonna skulle uppträda i pausen.

2012-02-06 @ 07:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0