Gamenight!

Igår kväll bjöd jag hit några kompisar för att ha en spelkväll! Det var väldigt roligt :D
Vi blev 11 stycken, varav 6 tyskar, 2 svenskar, 2 sydafrikaner och 1 engelsk. Vi spelade airhockey, ett spel som heter apples to apples och twister. Sen blev det massa prat och skratt! Det var en väldigt trevlig kväll! Bilder kanske kommer senare.

Tammy sov över här så vi ska snart åka ut och äta frukost. Fast båda av oss känner oss inte helt friska. Jag hade jättesvårt att sova inatt, jag hade jätteont i halsen och kunde knappt svälja och jag tror jag kan ha haft feber också. Jag mår lite bättre nu men det blir nog en lugn söndag idag iaf.

Ha det bra! Kram<3

Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig!

2012-02-12 @ 18:56:18
Postat av: Lisa

Åhhh Apples to Apples! En klassiker! :) krya på dig Elin!

2012-02-12 @ 21:47:21
URL: http://lisajacobssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0