Up & Down

Mitt dygn är helt upp och ner just nu. Igår skulle jag ha kunnat sova hur länge som helst om inte mamma väckt mig. Och idag sov jag bara typ 4 timmar. Jag vaknade klockan 5 och var inte alls trött längre. Jag hann skypa med Lisa i Chicago en stund då klockan var typ 22.30 där. Vi ska skypa mer under veckan :) 
 
Igår var jag med farmor och farfar till kupolen och elgiganten, jag skulle kolla efter en ny TV till mitt rum. Men har lite beslutsångest så jag ska ta hjälp av pappa och betälla en på nätet tror jag! Sen åkte vi med motocyklarna upp till stugan i Valsan en stund också. Det blev även en tripp till ica maxi där jag impuls köpte en högtalare till mitt rum där jag kan koppla in iPoden. Använde mina födelsdagspengar från farmor och farfar, så tack så mycket! ;) På kvällen kom Ottis hit, vi pratade strund och lyssnade på musik typ hela kvällen ;)
 
Idag ska jag träffa Sandra! Woho kul :D Men nu ska jag duscha och kanske börja lite med att packa upp mina lådor.
 
See ya later! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0